ACS1132C


aku rindu zaman sekolah rendah yang telah lama berlalu 
kadang kadang aku terfikir boleh tak aku ulang zaman itu lagi 
walaupun aku tau aku tak mampu mengubah takdir 

zaman sekolah rendah yang banyak memberi pengalaman manis
terlalu manis dan sampai sekarang zaman itu aku tak boleh
lupa 

sekarang aku tak boleh berhayal memikirkan zaman yang telah berlalu
syukur aku sekarang telah dikurniakan rezeki untuk
belajar di sebuah uitm , walaupun uitm bukannya sebuah institusi setaraf
ukm,um,upm dan lain lain 

depa semua ni budak kelas 
kelas yang majoriti dia adalah perempuan 
lelaki tak yah cerita lah
aku rasa korang boleh kira dengan jari je 






                                                                     
                                             
                                                                         
                                                      

2 comments:

  1. Hai! Sesi blogwalking :3 datang jenguk jenguklah saya punya http://kacangigs.blogspot.com/

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen disini :)