Hari Raya 2011

Heyy (:
Serius lama sangat dah aku tak update blog
untuk memantapkan lagi cara menulis aku lebih suka 
membaca blog orang berpengalaman 
jangan cakap banyak ,dah lari tajuk pulak

POST KALI NI PASAL HARI RAYA LAH WEH
Yaa aku nak cerita kan kegirangan semasa hari raya aidilfitri tahun ni
sejujurnya aku kata kan 
RAYA tahun ni paling SYIOKKKKK !
ye lah nak dibandingkan dgn tahun lepas , aduiyai -..-
dgn SPM nyaa * walaupun aku tak baca buku sangat*

PAGI RAYA
semua bangun lambat , dlm pukul 6.30 pagi begitu,
ika bangun paling awal dan pagi itu dia amat berasa bangga
cakap dia bangun awal padahal 30MINIT  je beza dengan aku 

SEMBAHYANG RAYA
abah dan pizul pergi sembahyang raya dekat masjid slim
manakala para wanita duduk di rumah

SELEPAS SEMBAHYANG RAYA
kami bersalam salaman sesama sendiri
dan meminta maaf serta sempat mengambil gambir keluarga



GAMBAR-GAMBAR KAMI
















PENUTUP CERITA
memang lah best raya tahun ni tapi yang sedih nya
duit raya ciput je RM 30 ringgit Malaysia.
sekadar 30 ringgit -,- setengah hari je aku boleh habiskan

SEKIAN XD








2 comments:

sila tinggalkan komen disini :)